måndag 23 november 2009

Fortsättning fast på sturup i rullstol: Nytt exempel på rullstolsdiskrimineringen. Samme 'SJ' offer


sms skickat från planet då landat i sth typ kl 0010 må morron: "Fortsättning fast på sturup i rullstol: bussen t kastrup saknade rullstolslift (=diskriminerande att bäras ombord,sist av alla).chefen f malmö aviation på sturup lovade via samtal m sas station manager p kastrup fixa så ngn. kom o hjäpte mig av bussen som saknade ramp.(vid vittne av min assistent Alexandra) Ingen kom!

Därför kom vi sist p planet... innN oss sa de tydligen i planets högtalare: 'vi väntar p naegra till'. Sen kom jag sist o fick alla onda blickar foer att planet försenat...20min efter att alla gått av har vi fortfarande ej fått hjälp av planet.

TROTS att jag bad flygvärdinna i början av flygningen fr köpenhamn-sth dubbelkolla att de de facto beställt assistens till landningen, så väntade SAS att ringa tills EFTER vi landat...

Jag känner mig KRÄNKT och diskriminerad pga rullstol! LÄS mina artiklar om otillgänglighet på NEWSMILL.se Ska jag aldrig få komma hem o sova?/peter 'sj' cederholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar