fredag 30 oktober 2009

SR P3 på Söndag: SJ & jag i rullstol -Långt reportage



Inslaget kommer vara 15-20 min:
p3 sö kl20-22
www.sr.se/p3/verkligheten

--------------------------------

i måndags lär "hallå p3" typ före kl 11 ha pratat ca 1h (!) om Kafka-SJ-händelsen, men det hann jag ej lyssna på pga träning på gym 11-12, det är därför jag ser så trött ut och talar extra sluddrigt på ABC tv-reportaget ( som filmades direkt efter gymmet utan lunch/vila).

----------------------------------

Bra bakgrund inför programmet:
sj pressmess 29 okt2009:pressmeddelande: SJ & jag i tfsamtal, fler drabbade, stå-uppare skojar:
http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/hyra_ut_byta_bostad/pressrelease/view/n-utveckling-sj-jag-i-rullstol-tfnsamtal-andra-drabbade-staa-uppare-skojar-335301

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar